UA-35007268-18

Famed Flyer

Waarom Famed

  • Als zorgaanbieder geven wij u graag alle aandacht. Daarom hebben wij de verwerking van onze nota’s overgedragen aan Famed. De nota van de behandeling en/of zorgmiddelen ontvangt
    u dan ook van Famed. In sommige gevallen wordt uw nota eerst gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen een (rest) nota voor de kosten die niet door uw verzekeraar worden vergoed.

 

  • Geen nota’s die zoek raken
    • Direct declareren bij zorgverzekeraar
    • Betalingsregeling treffen
    • Uitstel van betaling aanvragen
    • Direct betalen met FiNBOX
  • Alles online snel en gemakkelijk
  • zelf regelen op notavanfamed.nl
  • notavanfamed.nl

Op tijd betalen

  • Vergeet niet uw nota op tijd te betalen. De betalingstermijn die Famed hanteert is 30 dagen. Lukt het u niet om op tijd aan uw betalingsverplichting te voldoen? Vraag een betalingsregeling
    aan via notavanfamed.nl of bel het Contact Center van Famed 0900-0885 (€ 0,90 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten).

Heeft u nog vragen?

  • Voor vragen over uw nota kunt u veel informatie terugvinden op notavanfamed.nl. Daarnaast kunt u contact opnemen met het Famed Contact Center via 0900-0885 (€ 0,90 per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). Wilt u een nieuw origineel van uw nota ontvangen? Bel dan 0900-0882 (€ 1,- per gesprek, plus uw gebruikelijke belkosten). Zij zijn iedere werkdag van 8:00 tot 18:00 uur bereikbaar.

Privacy

  • Voor een correcte administratie en facturatie dienen wij uw gegevens aan Famed te verstrekken. Famed gaat hier, net als wij, uiterst zorgvuldig mee om. Daarnaast is Famed ISO 9001 en NEN 7510 gecertificeerd. Meer informatie over het privacybeleid van Famed kunt u vinden op notavanfamed.nl.